vad ska man göra

nu har jag tränat, duschat, städat & ätit :D
så nu sitter jag här 6 lyssnar på musik & så :)
det va kul att träna igen men vad jag & anna inte visste när vi kände oss så duktiga & skulle träna var att det va sista träningen ! ;o typiskt!
men vad ska man göra .. vi tränade & hade kul, men får dock tåligt vänta tills augusti med att träna med sköna KFF :(

imorgon ska jag kolla på twilight tre! som jag har längtat va ;o typ dom bästa filmerna jag sett (L)
ska kolla med jonas & rasmus.
men får väl se om vi hinner kolla tvåan innan & fräscha upp minnet lite, om rasmus kan annars gör jag de själv

idag har jag varit med kusinen emelie :)
vi har varit nere i kungälv & shoppat i alla få affärer vi har på västragatan (y) haha
emelie köpte jeans shorts & trosor & jag köpte trosor & ett "nattlinne" haha :D
sedan gick vi hem till mig & åt lunch & kollade på underbara älskade. sjukt bra!
sedan åkte hon hem :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0