sommarlov

sommarlov nudå :)
gött som fan, men gärna lite värme också tack! (a)
när vi hade slutat lämnade jag tbx skolböckerna som skulle till biblan ;D
sedan gick jag med emma sjögren, nina, lillmikael, alex, tina & anna till Da Lina för mikael, tina & emma skulle äta :)
så för att fördriva tiden på ett roligare sätt än att sitta hemma själv & dega så gick jag med dom :)
ikväll ska jag vara med nina & hitta på nått .. vet inte vad än bara med det löser sig :)

hade dock hoppats på att få träffa min älskling, men han va lite upptagen så jag kunde inte träffa honom idag heller "( saknar dig ♥
menmen..

imon vet jag inte riktigt vad som händer.




PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0