hos eldina :)

sitter här hos eldina :)
just nu så duschar hon faktiskt men jag har det bra endå :D
längtar som fan tills imon!!! sommarlov (L)

har dock ganska ont i magen efter en måltid på donken förut när jag & eldina var inne i stan .
vet inte om det kan vara så att det är garlicdippen som bråkar med min mage eller vad det kan vara med aj säger jag bara!

jag ska sova här hos eldina. vi sk fixa oss tsm imon :D
måste dock utnyttja hennes plattång för min egen e trasig :(
tredje plattången som går  sönder på samma sätt -.- bläblä ..

när eldina kommer ut ur duschen ska vi nog måla hennes naglar , om vi orkar (a)
fast nu orkar jag inte skriva mer för nu tog mina meningar slut :)


eldinisen <3

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0