hehe , dålig uppdatering (a)

nu har de gått en vecka av detta sommarlovet!
det har väl inte hänt såfär jätte mkt måste jag säga.

i lördags grillade familjen hos min moster i nol.
i söndags va jag med min älskling heela dagen (a)
i måndags va jag med min mormor i angered en stund & sen gjorde jag nog inte så mkt mer :)
i tisdags sov jag & emma sjögren i rörtången :)
i onsdags åkte jag hem kl. ett & sedan tog jag och emelie en piknick vid älven, väldigt mysigt förutom alla jävla fiskmåsar! :@
i torsdags var jag och emelie vid havet & solade lite & fikade lite :D

men idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. skulle vara med eldina idag men hon skulle visst städa sitt rum & träffa sin kille ist.
så jag får väl se om jag får tag i någon annan annars blir det väl att dega här hemma hela dagen :(


PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0