all night long

igår var det kalas hos eldina :) mkt trevligt får jag lov att säga ! :D
jag och emma sov där & vi snacka & hade mysigt :D
de va dock inte lika mysigt att vakna typ nio för att gå till bengt & britt-marie kl tio -.-
men men jag kravla mig upp & sen vid ett åkte vi och åt donken & sedan handla vi på maxi.
efter det gick jag hem en stund sedan vidare till min alldeles egen älsklings rasmus.
när klockan var typ kvart i sju åkte vi iväg till jensens böffhus & köka lite för att rasmus brors flickvän linnea fyller år imon :) det var mysigt & god mat :)
nu sitter jag här & har lite ont i magen av personliga tjejskäl, men man överlever som vanligt (y)
imon blir det lotta på liseberg med emma & eldina :D



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0