standing where you left me

när du inte är i min närhet står tiden still.
det känns som en evighet & jag vill bara ha dig hos mig, höra din röst, höra ditt hjärta slå när jag lutar huvudet mot ditt bröst.
så underbart att somna på kvällen med en varm arm som håller om.
& att vakna på morgonen & ha någon att krama, finns det någon bättre känska?
känslor är inget man kan styra över, vissa är jätte känsliga & vissa är mindre känsliga.
kärlek är inte heller något man kan styra över, men det är en underbar känska som man aldrig vill släppa!
att känna ätt man älskar någon, det är så grymt.
vad skulle man göra utan kärlek, även om det bara kan vara problem ibland.
jag vet vem jag älskar & den känslan kommer jag aldrig någonsin glömma.
rasmus qvarfordt




igår: var jag ute på rörtången med eldina & emma en stund, men åkte hem med 14.45 bussen för jag skulle kolla på twilight två med rasmus innan vi skulle gå & se trean på bio med jonas :) & jag hade ont i magen "/
& som sagt så var jag på twilight tre: eclipse på bio med jonas & rasmus :)
as bra var den! älskar dom filmerna! bäst! :D

idag: väckte mamma mig halv sju -.-
skulle till tadläkaren i stenungsund på undersökning av tänderna inför tandställningen , så där kollade dom på mina tänder, tog kort, röntgade tänderna & gjorde avtryck :)
fast det blir inget mer förän efter sommarn.
senare blir det middag vil havet, mums :)

imon: "blir en dag på stranden" , frukost & lunch vid havet & sol & bad :)
senare blir der middag hos bengt & britt-marie som vi inte kommer träffa på hela semestern.
efter det ska jag antagligen sova med min älskling, men vet inte var än :D



PUSSHEJ ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0