säg föralltid baby ♥

det har inte blivit så kt bloggande eftersom att jag inte har varit hemma det senaste, jag har varit hos min farmor & farfar med min kusin ada :)
alltid lika kul i espevik med ada ! , vi solade & bada såklart! & lite annat skoj :)
vi kom till farmor & farfar i tisdags med buss & tåg, dom blev allt lite överraskade när vi ringde & bad dom öppna dörren eftersom att dom förväntat sig att hämta oss i varberg. haha
vi åkte hem i lördags med buss & tåg :) jag mötte rasmus i gbg för han & jag skulle kolla på IFK GBG match med min pappa. fast pappa blev lite sen så vi gick i nordstan en stund & så köpte vi varsin glass :) sedan vandrade vi vidare till ullevi där vi mötte min pappa, anna & lilla nico :)
matchen slutade bra! 3-0 till IFK såklart! :D
efter bio'n gick jag och rasmus på bio, knights and day, as bra faktiskt! (a)
sedan åkte vi bussen hem & så sov jag över hos min älskade :D ♥
på söndagen åkte jag med familjen till havet, ett stort misstag för det blåste & var molnigt, men solen tittade fram då & då.
på eftermidagen var det kalas för kusinen jesper i nol.
men innan kl. fem var jag tvungen att lämna rasmus tröja till honom så emelie & jag fick åka till kungälv & möta upp rasmus vil nordmanna så vi ställde oss på parkeringen, med moster maries bil, som vi inte visste hur man backade ! så både rasmus & ludde kollade men ingen visste så det slutade med att jag , rasmus & ludde puttade ut bilen så att vi sedan kunde åka :D
när det var dags att åka hem sov jag, emelie & marika hos mormor :) mys!
idag har vi varit på backaplan, jag köpte två linnen & en blus/tunika :) 

fast jag saknar min älskling :( jag saknar honom väldigt väldigt mkt!
jag blir nästan ledsen när jag tänker på att jag ska åka bort i typ två veckor på torsdag, det har blivit så lite nu på sommarlovet när du har jobbat & speciellt nu när jag har varit hos farmor & farfar & du är u hunnebo & sen har vi två dagar att träffas sen åker jag igen :( jag blir tårögd av att tämka på det & skriva det nu ! :( jag älskar dig så mkt
! ♥♥♥



PUSSHEJ ;*

Kommentarer
Postat av: ninaaaaaaaa

haha inte igår jag komentera här inte :D



men bli inte ledsen över att du saknar eller kommer behöva sakna honom..visst, det är inte kul.(;

men var glad att du HAR honom iaf ;) som Din alldeles egna :)....

2010-07-21 @ 14:33:41
URL: http://ninawinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0