jag vill, jag vill inte .. ?

inte för att jag har något val men ..
det börjar verkligen ta emot att åka imon :/
klrat det ska bli kul, men jag när jag tänker på det så känns det så lång tid att vara borta ! :(
kommer sakna både kompisar & rasmus väldigt mkt !
menmen, idag är sista dagen innan jag åker.
packningen är så gott som klar ska bara duscha snart & sedan vid halv elva tar jag bussen till bohus där emelie hämtar mig efter sitt jobb.

& imon blir det avfärd kl 07.00, segt!!
jag vet inte hur jag ska klara två veckor från dig.
en vecka brukar vara för mkt :'/
men du är det som det är , jag får väl hoppas på att bli lika saknad som jag kommer sakna!
tårarna rann ju redan igår när jag skulle gå ifrån rasmus :(
dom kom även idag när jag inte hann säga hejdå på riktigt ..
jag vet inte varför jag gråter så mkt, men jag kan inte hjälpa det.
det bara är så.



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0