jag är beroende

det är svårt att behöva erkänna detta , men jag är beroende.
jag är beroende av dig, av dina kyssar och på sättet du rör vid mig.
utan dig för länge blir jag grinig & känslig, det bara är så.
skulle inte klara míg utan dig baby. ♥

idag har jag varit i stan med min lilla ida olin som jag inte har träffat på ett jävla bra tag nu ! ;o
men idag fick vi tummen ur & pkte till stan :)
vi köpte inget speciellt , jag köpte present till mamma , vilket var anledningen till att vi skulle åka dit.
det var kul att träffa dig gumman ♥
nu sitter jag hemma & väntar på maten (a)
efter maten ska jag nog duscha, det tog nämnligen på krafterna att städa hela lägenheten ! ;o
sen blir det väl att sitta hemma & kolla tv elr något, & lägga sig i tid för att orka gå upp imon & åka till skara sommarland med en buss som går klockan åtta från göteborg!
hur ska jag orka! :/





PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0