mjao.

orkade inte lägga upp nått igår, gjorde endå inte så mkt mer än att träna.

idag va sista dagen på mm´s , gött som fan.
så på måndag börjar jag på mammas jobb.

men jag måste säga att de är riktigt jobbigt att jobba asså!
jag e helt slut när jag kommer hem & de kanske e en av anledningarna till varför jag e så grinig hela tiden.
den det finns andra orsaker till det också.
jag orkar inte va hemma mer när de är så.
men det är bara att stå ut, kanske försöka sova lite mer så man blir på bättre humör och orkar göra roliga saker så man kommer på bättre tankar.

idag vet jag inte riktigt hur det blir än.
men det kommer väl kanske ett inlägg lite senare, annars imon kan jag tro (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0