helgen.

hejhej.
helgen har varit helt okej, varit med dragana hela helgen & vi har träffat olika folk.
vi har också varit i stan & flummat lite (:


fredag:
först va de skola, sen gick vi hem till mig lite och var här (:
sen gick vi till willys å shoppade loss :D HAHA!
efter willys åkte vi hem till dragis en stund & sen tbx till kungälv å träffade ida olin, martin, grimberg å massa andra.
sen åkte vi hem till mig & kolla på idol!
& sen sov vi :)

lördag:
vi åkte med amanda & julia till gbg å va där en stund.
men de blev rätt tråkigt efter en stund så jag och dragana åkte hem innan amanda & julia.
sen va vi hos mig en stund & åt lite & sen åkte vi hem till erik där ronny & adam å några var.
när vi skulle hem träffade vi martin på bussta.
sen va prata vi lite & sen sov vi :)

söndag:
har inte hunnit hända så mkt än idag.
men ah, vi vakna typ vid 11 :D


kort hår.

Kommentarer
Postat av: ....

:S:@

2010-01-17 @ 22:29:07
Postat av: Jennifer

Så söt är du Johanna :D <3

2010-01-19 @ 21:41:08
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: johanna :D

du e söt jennifer! (: <3

2010-01-20 @ 21:53:27
URL: http://johannareis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0