hallåå där kött & blåbär ! ;*

idag var första dagen på min mammas jobb.
det kändes mkt bättre!
även om de va ganska lugnt oså & inte så mkt att göra så var det endå skoj att vara där (:
mammas chef skojade hela tiden, & pratade :D
så de va ju bra & så va ju mamma där som jag kunde vara med när de inte fanns nått att göra ;)
det fanns en gubbe som hette tommy, han va jätterolig! :D
prata hela tiden och kom med knasiga kommentarer, nästan så att han pratade med sig själv ! ;o
annars fick jag göra lite hamburgare, korv, hälla upp grönnsaker, ta betalt & andra småsaker :D

nu ska jag äta och sen ska vi ner till mormor & käka semlor.
hoppas bara hon har några utan grädde! ;o
efter det kör jonas mig till träna i kungälv, jag och ida olin ska träna core & sen gymma :B

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv :) bra! hihii, nu kan du till och med svara ;) <3

2010-01-25 @ 18:02:37
URL: http://mliochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0