:)

resturangdag!
mådde skitdåligt när jag kom till skolan idag, och så fick man stå och skära lax!
lukten gjorde ju inte precis att man mådde bättre, men iaf så jobbade jag med linda hela dagen typ och det verkar som att hon ska börja i våran klass :)
det blir skoj :)
det dåliga var att vi va så få, vilket gjorde att man knappt fick rast!
hade tio min lunchrast och sen fem min på eftermiddan..
annars har det varit en bra dag, men seg .

annars blir det väl att ta det lugnt idag, kanske åka till dragana sen.
imon ska jag träna! som jag inte har gjort på jättelänge verkligen!
det ska bli skönt, måste komma igång igen! känner mig så otränad så de e inte sant "/
men mer om det kommer imon :D

pusss ;*



vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0