det blir aldrig som jag bestämmer.

det blir aldrig som jag bestämmer!
elr rättare sagt, när jag bestämmer att jag ska göra nått så e de alltid någon som kommer emellan!

jag hade bestämt att ha filmkväll med dragana, & då ska vi ju självklart göra nått annat med familjen som jag måste med på -.-
så idag ska jag på middag hos martin & linda som bor två trappuppgångar ifrån mig .

de som man skulle kunna säga att är bra med det är att janina ska locka mitt hår till dopet imon.
så, som sagt så ska jag på dop imon.
min kusin ska döpas & hans storebror har fyllt år så de blir lite av ett dopkalas.

morgondagens outfit blir:
* ett vitt volanglinne
* strumpbyxor
* svart "kofta"
* cremevita klackisar
(om de inte blir stövlar)
* lockigt hår

sen kommer det väl också bilder på det imon (y)


jag & janina, egypten -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0