oj oj oj.

haha, jag ber verkligen om ursäkt för denna dåliga uppdateringen!

men på sistonde har jag då, som ex förra helgen, varit hos farmor & farfar med ada (L)
vi gjorde väl inte så speciellt mycket eftersom att det bara var över helgen
men det är alltid lika roligt att träffa dom!
men jag måste erkänna att det e mkt roligare på sommaren! :D
saknade sommaren jätte mkt när jag va där nere, när vi gick ner
till bryggorna..










sen har det varit skola en vecka efter praktiken.
roligt att träffa skolan igen :D haha.
så i tisdags åt jag, dragana, ronny & timmy på kinan (:




& i fredags va jag & dragana med ronny, erik, adam & per hemma hos mig :D
hahah, det va väldigt kul tkr jag :)
de e inte många pöjkar som e som er asså! :D




& nuuuuu är det lov så då ska jag försöka vara lite bättre på att skiva här i blooooggisen :)
pusssssssssss på alla ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0