min dragis (L)

snackat tele med dragis i en & en halv timma nu ! :D
skickat lite galna gamla bilder till varan, fan va kul de va :)
saknar att vara med dig gumman! ;o

du e verkligen så himla bra, man kan säga vad som helst till dig & man har alltid roligt med dig!
vi dampar när vi vill, hur vi vill, var vi vill! :D
helt galna är vi & de gillar jag ! (a)

jag längtar verkligen till en sjuk sommar med dig gumman!
fan va kul vi ska ha, sola & bada & dampa :D

du är helt enkelt bara sååå bääst!
& helt enkelt bara min :B

puss på det gumman! (L)


gammal & goo' bild

Kommentarer
Postat av: Draaagiiiiiis

haha ja gumman vi har så kul o dampar så mkt så bäst ba :D LÄÄÄNGTAR TIII SOMMAREN.

älskar diig johanniiiis gumman(L)

2010-02-18 @ 02:22:47
URL: http://dragandiana.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi, du e min älsklingsgumma :) (L)

2010-02-18 @ 02:24:24
URL: http://johannareis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0