min dag.

idag har jag inte gjort då mkt..
mormor ringde & fick upp mig ur sängen.
så jag tog på mig, åt & fixade till mig lite sedan gick jag & mormor till maxi :)
när hon hade handlat allt hon behövde så gick vi hem till henne & gjorde varma mackor & kollade på tv.
efter en stund behövde hon tanka bilen eftersom att hon skulle på symöte på kvällen (a)
& eftersom att jag inte hade något annat för mig så följde jag med henne & tankade bilen..
men på vägen dit så fick mormor för sig att jag skulle prova köra! ;o
så efter tankningen så fick jag köra runt på en stor parkering!
jag måste faktiskt endå säga att det gick rätt bra (a)
jag kunde till & med backa! :D .. stolt (a)

efter detta lilla äventyret åkte vi upp till mamma & prata lite med henne tills hon slutade.
då åkte jag med mormor & gick hem :)

pussss pusss :) (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0