helgen.

sry för dålig uppdatering.

fredag.
idag åkte jag och dragis med min pappa & kollade på innebandy :D
hahaha. skämmde ut oss lite & sånt kul :)
träffade även en ny släkting som jag inte tror att jag har träffat förut (a)
skojsigt :)
när vi kom hem till pappa så skulle vi lägga oss & kolla film, men ingen film som vi ville kolla på funkade ;o
så de slutade med att vi kollade typ tjugo minuter på robin hood innan vi somnade ;D

lördag.
blev väckta av lilla nico :)
åt frukost & softa lite :D
sen vid två skulle dragana åka.
men jag stannade kvar hos min pappii :D
vi åkte & hämtade anna på jobbet & sen handlade vi.
senare på kvällen kollade vi på robinsson finalen & sedan hoppade vi in mitt i en annan film på sf-kanalen ;)

söndag.
blev väckt av lillen idag också.
åt och sedan kollade jag på robin hood med nico :)
efter det duschade jag & sedan vid tre kom mamma för vi skulle fika hos hennes barndoms kompis som bor ett hus ifrån min pappa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0