you know i´d do anything for ya

hello! :)
näst sista skoldagen idag! började dagen med svenska debatt, gick faktiskt väldigt bra för mitt lag :D
vi var en av dom få grupper som fick G och om vi har tur kanske till och med mer! :D
detta gjorde att alla som fick G på debatten fick skippa samhällslektionen. vi skulle dock ha julbordsprov på elevtiden, så vi gick till anniki och frågade om vi kunde göra provet tidigare och det fick vi. vilket gjorde att vi fick sluta tidigare!! :)
då följde lisa bogelius med mig till västragatan för att köpa en halsduk till jonas som fyller år idag. sedan gick vi hem till mig och snackade lite gojja :)
sedan gick lisa och då gjorde satt jag lite vid fb och sedan kom jonas hem och då blev det KINAMAT! ♥♥♥
nu har jag kollat på top model ochmorden i sandhamn! (y)
tror att jag ska borsta tänderna och lägga mig nu så att jag är pigg imon, sista dagen i skolan för i år!!
så godnatt!


krista

VS.


raina

och krista vann fast jag tycker att raina såg mycket bättre ut !
kanske inte på denna bilden men om ni vill se så sök på raina hein på google och se själva! :)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0