when i see your face ..

.. there's not a thing that i would change.
cause you´re amazing just the way you are.


hellooo!
har väl inte varit sådär jätte aktiv med bloggandet nu i juletid (a)
men ska försöka bättra mig om det nu är någon idé .. xD jag orkar dock inte skriva allt jag fivk i julklapp nu utan det får komma på bild senare :)
julaftons kväll firades  hos mormor i år, det betyder att vi var hos jonas föräldrar på förmiddagen.
vi var hemma från mormor vid halv elva då jag gick & sov med min älskling :) fast innan vi sov så öppnade vi julklappar såklart ! :) (kommer på bild senare)
juldagen spenderades med rasmus fram till klockan sju typ , då skulle han ut med victor & jag gick hem och duschade & sedan gick jag & jonas till martin & linda & kollade på "the last exosism". den var väl helt okej, förutom att jag är så rädd för skräckisar (a) igår var jag & mamma på backaplan en stund och kollade/shoppade lite på rean :) efter det og jag de lugnt en stund och senare på eftermiddan gick jag hem till rasmus :) gosit värre .... ;*
idag har jag varit med mamma & marika på maxi, duschat & bara tagit de lugnt i onepiecen (a) kollat på lite bilder från gamla tider...
vid nio gick jag till eldina för jag ska sova här eftersom vi ska till stan imon :) SHOPPA LOSS!!! :D



PUSSHEJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0