what's my name?

hejhej.
som jag skrev igår så gick jag till eldina på kvällen.
men först gick vi till willys och köpte lite gott :) & sedan rensade hon sin garderob .. ha ha, om man nu kan kalla det att rensa! xD hon satt nog mer & vek ihop kläderna :) jag gick hem vid tio & satt vid datan ett ganska bra tag.
sedan gick jag å la mig men somna inte direkt , det va lite kallt i sängen oså var jag inte precis på topphumör & det gjorde det lite svårt att somna, men  efter en stund gick det!

nu sitter jag här, har precis kollat på en film som gick på tv.
har ingen aning om vad som sker idag faktiskt :/ känns som att de kommer bli en seg dag :(
fundera på att gå över till mormor och fixa lite kläder som ska fixas.. om hon är hemma dåå ;)
behöver sy fast en knapp på nyårskläderna och sy in ett linne :)

får se vad som händer senare, kanske bloggar och berättar senare ;D får se på däää! :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0