tidsfördriv & inget att göra :(

2010 börjar nu gå mot sitt slut så
därför kommer nu 25 frågor om året

1. Har du hittat kärleken under året 2010? -  mja, kärleken hittade jag för längesen men jag vann tillbaka den i år (a)
2. Sett en fallande stjärna? - jaa
3. Gjort någonting som du verkligen ångrar? - mm
4. Varit kär? - ja
5. Varit olycklgt kär? - i början av året.. ja
6. Haft sex med ditt husdjur? -  har inget hurdjur
7. Hållt något nyårslöfte? - nä
8. Snusat? - HAHA yepp
9. Rökt ? - mh
10. Piercat dig på annat ställe än i öronen? - näpp
11. Fått ig på ett prov? - mm..
12. Skolkat? - nån gång
13. Saknat någon/något? - ja!
14. Sovit brevid någon av samma kön? - jaa
15. Sovit brevid någon av motsatt kön? - japp
16. Pussat någon av samma kön? - japp
17. Varit medvetslös? - nej, eller.. har svimmat en gång
18. Fått nya vänner? - ja
19. Druckit så mycket så du spytt? - nej! (a)
20. Fått höra att du är en hora? - haha
21. Strippat inför folk? - nä
22. Sagt "jag älskar dig" till någon och inte menat det? - nej
23. Sagt "mamma" eller "pappa" till en lärare? - haha ne det tror jag inte, inte i år ;)
24. Somnat på en lektion? - hehe :$
25. Haft sex med någon och sedan ångrat dig? nepp

+ 13 frågor om dig

1. Vad är hela ditt namn? - emma johanna christina reis
2. Hur gammal är du? - 17
3. Vad gör du just nu? - ligger i sängen
4. Är du blyg? - nja ibland
5. Har du bra självförtroende? - njae
6. Har du lätt för att bli kär? - nope
7. Vad tycker du om folk som skryter? - (n) "tummen ner"
8. Är du en kille eller tjej? - i'm a girl ;)
9. Vad heter du i mellannamn? - emma & christina
10. Vad tycker du är viktigast hos din pojk/flickvän? - att han älskar mig.
11. Vart går du i skola? - mimers hus
12. Trivs du där? - jadå
13. Har du fräknar? - haha lite på sommaren (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0