myskväll!

fredag: idag slutade jag typ halv ett! vi behövde inte gå på samhällslektionen för våran lärare var hemma för vård av sjukt barn :) så jag och eldina gick till västragatan och köpte present till jonas som fyller år på måndag. sedan var jag och eldina med varandra hos henne en stund sedan gick vi hem till mig och var där en stund och sedan hjälpte vi min mormor att göra snögranar :) ! sedan trodde vi att nina, emma och emma skulle komma hem till mig men det skulle dom tydligen inte så vi va tvugna att gå till lora ist, var inte där så länge eftersom vi trodde dom skulle komma till oss så vi gick dit vid halv tio.
sedan när vi skulle hem så mötte jag upp rasmus och så gick vi hem till mig och sov :)

idag: har jag och rasmus bara tagit det lugnt, jag har städat lite på mitt rum eftersom att jonas skulle ha kalas idag. sedan kom anastasia en liten kortis och sedan åt jag och efter det gick jag till eldina. nu sitter jag hos eldina med samra och vi har precis bakat en *host* misslyckad *host* kärleksmums :D hoppas att den smakar ändå! haha


saknar sol & värme ...

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0