jag fattar inte.

igår var det skola igen efter en lång praktik.
gött att se klassen igen men skolan va ju som vanligt..
efter skolan gjorde jag typ inget, men senare gick jag ut & va ute ett ganska bra tag.

idag var det skola igen.
jag, nina & lisa har nog en ganska så bra idé till projekt & företagande :) hihi
efter skolan gick jag hem & sedan kl fyra var det dags att gå till läkaren.
jag fattar inte riktigt, han frågade massa frågor & den tryckte han på min mage men det var typ inget speciellt.
fick några tabletter som tydligen ska hjälpa mot magont men men, om dom hjälper så är det ju bra :)
men det verkar inte som att något är fel .... bra, men konstigt med tanke på hur min mage har varit den senaste tiden :p
efter läkaren så åkte vi & hämtade det jag sålt från newbody & nu ligger jag på golvet ..
har inget att göra & ingen att prata med så får väl snart kolla tv elr nått innan jag dör av uttråkning ....



HADE GÖTT! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0