gott nytt år!

hejhej nu är det nyår!
2010 har varit både bra & dåligt på många sett.
det började med att jag, emma & eldina tog en tripp till stockholm! :)
sedan rullade de på & i mars blev jag och rasmus tillsammans igen, en sak som jag är väldigt glad över i år!!
sedan kom kommaren & massa bra minnen med eldina & emma sjörgen! :D det har verkligen varit våran sommar ♥
sen kom hösten & skolan började, kul att träffa klassen igen men ganska snart vad det en lång praktik & hoppsan där kom vintern med massor utav snö!!
julen kom & nu är det nyår!!
en kort sammanfattning av mitt år men jävlar vad det har fort!!

nu sitter jag & väntar på maten tror jag .. & håller tummarna för att få dra ut sen men det är väl för mycket begärt..
alla mina kompisar är ute & jag kanske måste sitta här resten utav kvällen, ja jag tycker synd om mig själv om inte de märks....
håll tummarna med mig snälla :( !!?

JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT NI ALLA ANDRA FÅR ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!




PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0