Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”. Lite kunskap bakom ”jag vet inte”. Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte” och lite smärta bakom ”det är lugnt”.

rubriken är bara så sann!

men , nu ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna.
i fredags "serverade" jag med några tjejer från laget på kvarnkullen, karin & jag satt dock mest i kassan & slappade :D fast vi tog ju såklart betalt när det kom folk så vi fick ju använda huvet ibland också :) fast efter en stund blev det ganska långtråkigt..
det stängde nämnligen inte förän klockan ett .. och efter det skulle vi städa oså, så vi fick inte gå hem förän klockan kvart i två ... -.-
då mötte jag rasmus så gick vi hem till mig & sov här (a)
vi vaknade inte förän klockan var typ tio i ett, haha. & då tog det lite tid innan vi åt frukost så det gjorde vi vid halv två tror jag :)
sedag skulle rasmus hem & äta vid tre fast han gick typ tjugo över fyra & sen dess har jag inte sett honom .. "/
men, eftersom ja skulle upp så tidigt idag så tog jag det lugnt på kbällen genom att gå & snacka skit med eldina & sen gå hem & kolla sex and the city med mamma :) vi såg dock inte klart hela eftersom att den skulle sluta så sent & vi skulle upp idag..
anledningen till att vi skulle upp så tidigt var för att vi skulle kolla på ett jobb till mamma & mig egentligen, men det blev bara till mamma.
hon fick provjobba som servitris på lindelöv. jag fick hjälpa till i köket en stund men sedan åkte jag med marie hem.
så när vi kom hem så deckorerade jag & marika pepparkakshuset & gasyrerade några pepparkakor :)
sedan åt jag lite mat & kollade på the last song, den var faktiskt bra!! fast lipade som jag vet inte vad ... jag vet att det bara är film med det kändes så sorgligt & värkligt på något sätt så det bara blev så (a)
jag är ju en känslig person så det är väl egentligen inte så konstigt ändå.





PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0