you make me happy

i helgen har jag varit på möhippa för första gången :)
det var för min gudmor lise-lott (lotta) som ska gifta sig den 18:e september :D
först fick lotta åka till rosenstams för att byta något, sedan cykla med ballonger på cykeln & hjälmen & sedan gå in på maxi & säga att hon gillar ballonger :D
sedan åkte vi till malins jobb i nördinge där lotta fick ansiktsbehandling & sedan åkte vi till göteborg på salsakurs & avslutade på en kareoke restaurang. :)
när vi hade kommit hem, vid halv ett, gick jag till rasmus & sov där ;*
jag var hos rasmus hela söndagen :) myysigt hade vi :) love u babe ♥
idag har det varit skola :) började 10.45 så det va rätt gött :B
mådde illa sista lektionen, så när jag kom hem tog jag lite flingor & sedan somnade jag på soffan i en timma typ! :D riktigt gott var det allt (a)
nu sitter jag här & ska snart byta om för att cykla till träningen :)



PUSSHEJ ;*


Kommentarer
Postat av: Eldina

you make me happy ;) , det är mig du menar va? aah jag förstår det gumman, jag makear alla happy! HAHAHAHAH <3

2010-08-31 @ 15:30:56
URL: http://eldinatucak.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0