borås med bästa eldina ♥

hej det är jag! :D
idag har jag varit med eldina i borås.
en mkt spännande resa :D
först åkte vi med swebus till borås resecentrum. & där börjar det roliga :)
vi skulle ta buss 2,3 elr 6 till knalleland :)
vi tog buss 2, men åkte åt fel håll -.-
så vi fick oss en liten bussresa innan vi var framme på knalleland :)
när vi kom kram va vi så hungriga så vi åt mc. donken direkt.
sedan kikade vi i lite affärer :)
handlade inget speciellt "/
vid sex tog vi bussen tillbaka efter att ha handlat lite gott att äta till hemresan på Ö&B "priset är skillnaden" :D
hemresan gick bra, men blev väldigt seg efter att ha slumrat till några gånger på tåget (a)
när jag kommit hem gick jag hem till eldina för att äta popcorn & ta kort :D
de flesta bilderna kommer nog in på facebook & inte här :)
så kika & kommentera gärna ! (a)
nu sitter jag här & tar emot bilder som eldina skickar :)

bilderna får komma imon tror jag , klockan börjar bli mkt  (a)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer
Postat av: eldina

JA HEJ DE VA JAG! :) ÖoB, Priiset é skillnaden! HAHAHA ibland är jag bara för rolig HAHAHAAA, xD kul hade vi iaf <3

2010-08-21 @ 01:22:01
URL: http://eldinatucak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0