tjugoförsta april tvåtusentio!

hade resturangdag idag, utan dragana.
jag måste säga att de e sjukt onödingt det lärarna har gjort -.-
jag gick typ fem i halv två för jag skulle på astmaundersökning, fick blåsa i någon grej.
nu har jag iallafall fått veta att jag har ansträngnings astma, men det gör ju ingen skillnad eftersom att jag har tagit brickanyl ett tag nu så det är bara att fortsätta :p

klockan 18:00 är det samling på skarpenord för att sedan klockan 19:30 spela match.
hoppas det går lika bra idag som det gjorde förra matchen! :)
men hoppas dock att dom inte är lika klena som eriksberg, för orkar inte vänta en timma mitt i matchen för att folk skadas. & sedan komma hem typ halv elva -.-
fast vinna vill man ju såklart göra! :D
 

låten e ju bara för söt :)


PUSS&KRAM // JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0