shutter island (y)

igår var jag med rasmus & hans pappa på bio :D
shutter isaland blev det, rekommenderas faktiskt fast den var lite svår att förstå i slutet.
vi kom hem vad kvart i tolv, då gick vi och la oss. men somnade inte direkt.

vi vaknade typ tio över elva i morse, då låg vi kvar en stund innan vi gick upp & åt frukost :)
sedan satt vi vid datan lite & vid två- halv tre kom magnus, & efter ännu en stund kom ludde.
då gick vi ut en lite & sen till oskar's för rasmus var väldigt hungrig.
efter det gick jag hem för vi skulle äta hos linda & martin vid kl. fem.
så jag var hemma i tjugo minuter innan vi var tvugna att gå igen.
efter maten gick jag & janina hem till mig & sedan gick hon till en kompis & jag gick ner till donken där eldina & lora var.

nu sitter jag hemma och kollar på johan falk & ska snart lägga mig.



sov gött & dröm sött ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0