haha jag e väl inte den bästa på att blogga! :D

halloj!
ja, som ni säkert märkt så är jag inte precis jätte bra på att hålla bloggen uppdaterad :$
men jag försöker så gott det går :)

under påsken har jag varit med rasmus för det mesta :D
i fredags var jag med hos hans farmor & farfar, trevligt :)
sedan sov han hos mig & igår var vi ute vid havet, hääärligt väder!!!
efter havet var vi hos honom en stund sedan gick jag med mamma, jonas & marika till martin & linda.
& sedan vid elva så kom rasmus en stund :) vi pratade lite oså & sen gick han hem ;)

idag har vi varit tsm i en månad (L)
så idag ska väl ja sova hos honom tror jag :)
alltid så mysigt! :)

nu ska jag duscha & frächa upp mig lite känner jag (a)
kanske kommer ett inlägg senare, men kan inte lova något ;o



pusshajj ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0