grattis mormor! (L)

idag fyller min underbara älskade mormor sextioett år! :)
& därmed vill jag säga grattis till henne, fast det gör jag sen när vi kommer hem till henne :)

idag varknade jag typ lite över elva kanske. när ida olin smsade :D
skulle åka till stan med henne, men när jag ska gå & duscha säger mamma att vi ska till mormor & äta strax efter fem så var det ju ingen idé att åka :( jag som ville va med ida, de va ju så längesen vi var med varande "/
så istället så gick jag med ut & kollade när min lillasyster skulle lära sig cykla ;D
hon var väldigt duktig, fast hon kan fortfarande inte starta själv & bara svänga åt vänster- så hon behöver nog öva lite till (y)

& som sagt så ska jag hem till mormor & äta senare eftersom det är hennes födelsedag. & efter vi varit där ska jag vara med rasmus (L)


marika på cykel!
 

HAHAHAHHA, kan du vissla johanna? - javisst kan jag de!


pussar & kramar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0