fotboll (L)(L)(L)

igår efter maten var jag med elin :)
vi gick till maxi & köpte lite gott & sedan satte vi oss på en bänk & pratade :D
jag tkr vi hade ganska kul iaf :) pratade om allt & inget typ.
jag tycker vi får träffas oftare, för de va roligt att va med dig :)
fast det blev dock inte så länge för jag skulle hem & kolla på avatar med jonas.
vid nio kom rasmus & kollade med oss, då hade jag & jonas kollat i typ en timma, så det va typ halva filmen kvar när han kom :)
filmen var bra tycker jag, väldigt lång men bra!
efter filmen borstade vi tänderna & gick & la oss. mys !

idag va det skola igen, tråk.
efter skolan gick jag till rasmus & sen var det träning :)
såååå kul! fast har fått ont i dom j*vla benhinnorna igen :@
nu sitter jag här och ska gå & lägga mig :)
gött med sovmorgon imon! har ingen engelska för engelska läraren e borta :D

PUSS PÅ ER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0