förkyld :(

som ni förstår via överskriften så är jag förkyld "/
tät i näsan & nyser ..
inte så himla roligt som man kan tro, även om de e jävligt skönt att nysa så e det jobbigt när man gör det för mkt.
de första jag gjorde efter att jag öppnade ögonen i morse var just att nysa !

men nog om det, idag har jag inte så stora planer.
men jag skulle gärna vilja ut & springa i det härliga vädret, men jag vet inte vem jag skulle dra med mig..
de e ju så tråkigt att springa själv :(

jag har ju förståss varit i skolan idag, jag orkar bara inte skolan!
men jag & nina slapp iaf redovisa idag för vi var hos skolsyster hela svenskalektionen & skrev i lappar & vägde & mätte oss :)
jag har nog krympt en cm :p
när jag mätte mig på thorild var jag 168,5 typ & nu var jag 167,2 :s



haha, snygga kläder på bliderna (y)

kisses ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0