baby (L)

igår var jag vis havet & solade & grillade lite korv oså :)
fick allt lite färg endå, fin röd näsa & kinder.
fast pannan blev endå hyfsat brun :)

när jag kom hem så åt jag & duschade & så va rasmus här.
men lite senare så kom ludde & hämtade honom & jag gick ut till eldina & lora :)
vi gick till maxi & sen till donken, det blev lite långtråkigt att sitta där så vi gick hem till eldina, men lora gick hem.
jag & eldina satt vid datan & käka chips & godis :)
vid tjugo i elva gick jag & mötte rasmus & så gick vi hem till mig & kollade på "kalle blomqvist och rasmus" fast båda somnade :D

när vi vaknade kollade vi klart på filmen :)
sedan åt vi, kollade lite på tv & sedan gick han hem.
då tog jag på mig & så och sen bäddade jag sängen :)
du e så mysig älskling ;*



kl. fem kommer "farmor & farfar" på middag.
& efter det ska jag vara med eliiin :D
får väl se vad man kan hitta på :)
men senare ikväll ska vi kolla på avatar.

PUSSAR PÅ ER ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0